onsdag 15. oktober 2008

Biarritz






Nå er det på tide med litt oppdateringer her. Har vært ganske travelt i det siste. Denne uken har jeg hatt besøk av mamma og pappa. De har fått utforsket Toulouse litt på egenhånd, og i helgen dro vi til Biarritz som er i sør-vest Frankrike. Dette er Frankrikes surfeparadis, noe som merkes godt. Været var strålende, varmt og fint, jeg fikk til og med badet utendørs i bassenget på hotellet og vasset på stranden. Det var veldig store bølger (selvfølgelig) og i tilegg var det ganske kaldt i vannet, så det ble ikke så mye bading. Ellers har jeg spist mye god mat (som jeg har slippet å lage selv), så det var kjekt:)

Ellers går livet mer eller mindre som før her i Toulouse, med mye å gjøre på skolen og mye å gjøre sosialt. Også har tempraturen steget igjen, og jeg har tatt frem shortsen fra skapet - noe man aldri kunne ha gjort i Bergen i oktober! Men vi får se hvor lenge det varer..

Forresten så leder Tonje 6-3 på postkortveggen, noe vi (dere) bør få gjort noe med (hint-hint!!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Takk for koselige kommentarer på bloggen:) Heldig du som hadde mamma og pappa på besøk;) Her er det akkurat nå monsun-vær og torden, så holder oss for tiden innendørs. Ha en flott helg i La France

Anonym sa...

Håper du får kort fra Pondi snart. Det skal være godt på vei. :-) Mange kule bilder som kunne egnet seg som postkortmotiver på bloggen din forresten!